- Εισαγωγικό σημείωμα
- Α. Ελληνόγλωσσες τοποθεσίες
- Ημερήσιος και εβδομαδιαίος τύπος
- Πληροφοριακό υλικό αξιοποιήσιμο για τη διαθεματική διδασκαλία της γλώσσας
- Σώματα κειμένων
- Βιβλιογραφική ενημέρωση
- Πηγές ενημέρωσης για δασκάλους της γλώσσας
- Ηλεκτρονικά Περιοδικά με περιεχόμενο επιστημονικό ή σχετικό με εκπαιδευτικά ζητήματα.
- Ιστοσελίδες για την ενημέρωση των φιλολόγων και δασκάλων της γλώσσας
- Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική έρευνα - Φορείς
- ΤΠΕ και γλωσσική διδασκαλία
- Προτάσεις για τη γλωσσική διδασκαλία ή διδακτικό υλικό
- Επιστημονικά άρθρα και εργασίες ή πρακτικά συνεδρίων
- Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
- Ελληνικές εκπαιδευτικές Πύλες ευρύτερου ενδιαφέροντος
- Φιλολογικά και παιδαγωγικά τμήματα των ελληνικών πανεπιστημίων
- Διδασκαλία - εκμάθηση της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας
- Β. Ξενόγλωσσες (Αγγλόφωνες) τοποθεσίες
- Ομάδα Εργασίας
Οδηγοί και πηγές
Διαδικτυακοί τόποι αξιοποιήσιμοι για τη διδασκαλία της ΝΕ
Ελληνόγλωσσες τοποθεσίες του διαδικτύου
5.2 Ιστοσελίδες με σκοπό την ενημέρωση των φιλολόγων και των δασκάλων της γλώσσας
Περιεχόμενα
- PAGINA PHILOLOGIAE, «Ο ελληνικός φιλολογικός ιστοχώρος»
- Σύλλογος Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου "ο Φιλόλογος"
- e-Πύλη των φιλολόγων
PAGINA PHILOLOGIAE, «Ο ελληνικός φιλολογικός ιστοχώρος»
Ιστότοπος που έχει σκοπό να διευκολύνει την ενημέρωση των φιλολόγων της μέσης εκπαίδευσης σε βιβλιογραφικά ζητήματα και να τους βοηθήσει στην ανεύρεση και επιμορφωτικού υλικού, αλλά και υποστηρικτικού υλικού για τη διδασκαλία της γλώσσας.
Σύλλογος Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου "ο Φιλόλογος"
http://www.geocities.com/filologosgr/
Στην ιστοσελίδα του Φιλολόγου ο χρήστης ενημερώνεται για τις εκδόσεις του Συλλόγου Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου, τις δραστηριότητες, καθώς και τους πίνακες των περιεχομένων του περιοδικού Φιλόλογος (τεύχη 51-100), ανά θεματικό πεδίο.
e-Πύλη των φιλολόγων
http://users.ach.sch.gr/filologos/
Ο χώρος επιδιώκει να είναι «σημείο αναφοράς και συνάντησης των φιλολόγων σε θέματα φιλολογικού και παιδαγωγικού ενδιαφέροντος» και δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς «να διαμορφώνουν τον χώρο και να τον εμπλουτίζουν με υλικό», μια απόδειξη ότι «οι φιλόλογοι δεν υπολείπονται στις Νέες Τεχνολογίες».