Ενότητες
- Νέα Ελληνική (929)
- Μεσαιωνική Ελληνική (492)
- Αρχαία Ελληνική (1022)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (166)
- Γλωσσολογία (833)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3556)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (835)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (151)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (447)
- Ανακοινώσεις (7696)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2084)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1131)
- Τύπος (731)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Σεπ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |||||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Δι-ημερίδα: "Γλώσσα, γραμματισμός και λογοτεχνία σε σχολικά και εξωσχολικά πλαίσια" (27-28/05/2011)
25 Μάϊ. 2011 19:10 |
Δι-ημερίδα με θέμα "Γλώσσα, γραμματισμός και λογοτεχνία σε σχολικά και εξωσχολικά πλαίσια" διοργανώνεται στην Παιδαγωγική Σχολή του Α.Π.Θ. από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ( Π.Τ.Δ.Ε.) -Κατεύθυνση της Διδακτικής της Γλώσσας. H Δι-ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 Μαΐου 2011 και ώρα 17.00 και το Σάββατο 28 Μαΐου 2011 και ώρα 9.15, στον Πύργο της Παιδαγωγικής Σχολής στο Α.Π.Θ.
Στόχος της δι-ημερίδας είναι να παρουσιάσει (α) μια διευρυμένη θεώρηση του σχολείου ως κοινότητας γραμματισμού καθώς και (β) να καταδείξει, μέσα από αναλύσεις γλωσσικού υλικού σε διάφορες σχολικές κοινότητες, τον τρόπο με τον οποίο η γλώσσα και η αλληλεπίδραση εκπαιδευτικού - μαθητών-τριών συμβάλλουν στο να κατασκευαστούν πλαίσια επικοινωνίας, μαθησιακές κοινότητες αλλά και να αποκλειστούν κάποιοι/-ες μαθητές/-τριες από τη μαθησιακή διαδικασία.
Υποστηρίζεται ότι οι διδακτικές πρακτικές που δομούνται στα σχολεία γύρω από την ανάγνωση λογοτεχνικών έργων καθώς και τη συγγραφή κειμένων από μαθητές και μαθήτριες δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ουδέτερες διαδικασίες. Αντίθετα, συνιστούν βασικούς μηχανισμούς διαμόρφωσης μαθητών/-τριών ως συγκεκριμένης μορφής εγγράμματων υποκειμένων.
Ορισμένα από τα θέματα που θα συζητηθούν στη δι-ημερίδα έχουν διερευνηθεί στις διπλωματικές εργασίες των μεταπτυχιακών φοιτητών και φοιτητριών του ΠΤΔΕ.