Βιβλιογραφία
Cook, G. 1992. The Discourse of Advertising. Λονδίνο: Routledge.
Γεωργακοπούλου, Α. & Δ. Γούτσος 2011. Κείμενο και επικοινωνία. Ανανεωμένη έκδοση. Αθήνα: Πατάκης.
Goddard, A. 1998. The Language of Advertising: Written Texts. Λονδίνο: Routledge.
Κουτσουλέλου-Μίχου, Σ. 1997. Η γλώσσα της διαφήμισης: Κειμενογλωσσολογική προσέγγιση του διαφημιστικού κειμένου. Αθήνα: Gutenberg.
Lassen, I., Strunck, J. & T. Vestergaard, επιμ. 2006. Mediating Ideology in Text and Image: Ten Critical Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins.
Ξυδόπουλος, Γ. Ι. 2008. Οι «λέξεις-νυφίτσες» στην υπηρεσία της διαφήμισης. Στο Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας: Το ελληνικό παράδειγμα, επιμ. Π. Πολίτης, 485-517. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών.
Vestergaard, T. & K. Schrøder. 1985. The Language of Advertising. Οξφόρδη: Blackwell.