3. Τι γλώσσα χρησιμοποιούν οι αγγελίες;
Για να επιτευχθούν οι στόχοι της αγγελίας επιχειρείται συνήθως:
- αξιολόγηση: χρησιμοποιούνται αξιολογικά επίθετα και επιρρήματα. Τα στοιχεία αξιολόγησης είναι ενδεικτικά για το τι θεωρούν σημαντικό οι συγγραφείς των αγγελιών και, επομένως, για τις απόψεις και την ιδεολογία τους.
- χρήση συμβατικών εκφράσεων: χρησιμοποιούνται συντομεύσεις (π.χ. υ/δ: υπνοδωμάτια, 2ΔΣΚΜΠ: 2 δωμάτια, σαλόνι και μπάνιο) και στερεότυπες ονοματικές φράσεις (π.χ. αυτόνομη/κεντρική θέρμανση, χώρος υποδοχής, σοβαρή γνωριμία, τιμή συζητήσιμη).