2. Ποιοι είναι οι παράγοντες που καθορίζουν το επίπεδο ύφους που θα χρησιμοποιήσουμε κάθε φορά;
Ας δούμε τα ακόλουθα παραδείγματα:
- Μακροχώρι!
Επίδειξη δύναμης έκανε για μία ακόμη φορά η ομάδα του Μακροχωρίου, η οποία συνέτριψε με 5-0 τη Χαρίεσσα στο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής της Α1 κατηγορίας της ΕΠΣ Ημαθίας!
Οι Μακροχωρίτες παρέμειναν μόνοι στην κορυφή της βαθμολογίας, έχοντας πάντα από κοντά τη Μελίκη που πέρασε εύκολα με 4-0 από τον Κοπανό.
Από εκεί και πέρα, η Μέση πήρε σπουδαίο διπλό στη Νάουσα από τον τοπικό Ολυμπιακό, ενώ ισόπαλο 2-2 τελείωσε το τοπικό ντέρμπι μεταξύ του Αχιλλέα Νάουσας και της Επισκοπής.
[…] Τα αρχαιότερα δείγματα μουσικού πολιτισμού τα βρίσκουμε στους Αιγυπτίους της προϊστορικής εποχής, 5000-4000 π.Χ., από την αγγειογραφία τους που παριστάνει κρουόμενα όργανα. Αυτά είναι τα πρώτα και μόνα που βρέθηκαν για εκείνη την εποχή. Προγενέστερα μέχρι στιγμής δεν έχουν βρεθεί. Ο άνθρωπος από τα πρώτα του βήματα άρχιζε να κατασκευάζει εργαλεία και μουσικά όργανα. Τα εργαλεία και τα όπλα δεν ξεχώριζαν πολύ, γιατί και αυτά πρώτα-πρώτα χρησιμοποιούνταν στην παραγωγή, στις κυνηγετικές παγάνες, σαν τηλεβόες για επικοινωνία κλπ. και στο χορό.
Τα κρουστά των Αιγυπτίων ήταν: κρόταλα, κύμβαλα, σείστρα, τύμπανα κλπ. Αυτά συναντώνται σε όλους τους αρχαίους λαούς. Και σήμερα, ακόμη είναι τα πρότυπα της κατηγορίας των κρουστών μουσικών οργάνων. Η δεύτερη κατηγορία ήταν οι αυλοί, απλοί, διπλοί, τριγωνικοί. Πολυάριθμες παραλλαγές της άρπας, της κιθάρας κλπ. Είναι η τρίτη κατηγορία. Οι αυλοί ήταν ξύλινοι, καλαμένιοι, μπρούτζινοι ή κοκάλινοι, απλοί ή διπλοί, που φτάνουν ως τις 11 τρύπες. Μεταγενέστερα βρίσκουμε τρομπέτες κυνηγετικά κέρατα, ασιατικές κιθάρες, τρίγωνα, άρπες (μέχρι 20 χορδές) και μεγάλη ποικιλία από άλλα έγχορδα. Συμπεραίνεται ότι οι Αιγύπτιοι γνώριζαν τις διατονικές και τις χρωματικές κλίμακες.
Ο μουσικός πολιτισμός της Αιγύπτου πιστεύεται ότι δάνεισε στοιχεία του στο μινωικό, το μυκηναϊκό στην αρχαϊκή και κυκλαδική Ελλάδα όπως και στους Ετρούσκους. […]
- : Ρε μπουμπού, πότε ανοίγει με το καλό το μπαρ; Είστε όλοι καλά;
Christina: se kana mina xodra xodra
gt pirame k to dipla gia na finei pio megalo
woogooooooooo
Mary: Άντε ντε! Κι έχω κόψει τις εξόδους περιμένοντας...
Christina: xaxaxaxaxa
Mary: WOW
Christina: thea
Mary: Άντε με το καλό. Όλα καλά γενικότερα;
Christina: nai ame :D:D:D:d
oooooooola kala teacheeer
esu?
Mary: μια χαρά...
Φιλιά πολλά!
Christina: filoubeeeeeees
(συνομιλία μεταξύ φίλων στο Facebook, 1/7/2011, πρόσβαση 7/11/2011)
Τα παραπάνω παραδείγματα, αν και προέρχονται όλα από το διαδίκτυο, διαφοροποιούνται ως προς τα εξής:
· το θέμα και τον στόχο της επικοινωνίας, δηλαδή σε τί αναφέρονται και με ποιον σκοπό
. Το (1) είναι άρθρο αθλητικής εφημερίδας, που αναφέρεται στη νίκη μιας ποδοσφαιρικής ομάδας και στόχο έχει να ενημερώσει το ευρύτερο κοινό για τη νίκη αυτή και παρόμοια γεγονότα. Το (2) προέρχεται από σχολική εφημερίδα και αποτελεί εργασία μαθητών/τριών που συνέλεξαν πληροφορίες ιστορικού περιεχομένου για ένα θέμα που τους ενδιαφέρει (τη μουσική) και μοιράζονται τις πληροφορίες αυτές με τους/τις υπόλοιπους/ες. Το (3) είναι μια ηλεκτρονική συνομιλία μεταξύ φίλων με στόχο την ανταλλαγή νέων και τη διατήρηση της μεταξύ τους επαφής.