Ενότητες
- Νέα Ελληνική (965)
- Μεσαιωνική Ελληνική (511)
- Αρχαία Ελληνική (1045)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (171)
- Γλωσσολογία (858)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3623)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (857)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (156)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (90)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (455)
- Ανακοινώσεις (7829)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2122)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (40)
- Ερευνητικά Προγράμματα (50)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1136)
- Τύπος (766)
- Απόψεις (39)
Ημερολόγιο
< | Δεκ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Μαθητικό Συνέδριο: Προφορική ιστορία και διδακτική της Ιστορίας: σχεδιάζοντας μια διδασκαλία ‘αλλιώς’ (10-12/5/19)
06 Μάϊ. 2019 09:41 (ενημερώθηκε 08 Μάϊ. 2019) |
Η Ομάδα Συντονιστικού ΟΠΙ (Ομάδες Προφορικής Ιστορίας) συνδιοργανώνει, με την Ένωση Προφορικής Ιστορίας, τον Όμιλο για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (AHEG), το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, ΠΜΣ «Ιστορική Έρευνα - Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες», Μαθητικό Συνέδριο με θέμα "Προφορική ιστορία και διδακτική της Ιστορίας: σχεδιάζοντας μια διδασκαλία ‘αλλιώς’", στις 10-12 Μαΐου 2019, στην Σιβιτανίδειο (Σταθμός Μετρό 2: Καλλιθέα).
Το Μαθητικό Συνέδριο με σύνθημα «Η απομνημόνευση βλάπτει σοβαρά την πνευματική
υγεία» οργανώθηκε με το σκεπτικό και τη διαπίστωση ότι ο τρόπος που διδάσκεται το
μάθημα της ιστορίας στα σχολεία σπάνια καταφέρνει να κεντρίσει το ενδιαφέρον των
μαθητών, με αποτέλεσμα να καταλήγει στη στείρα απομνημόνευση για τις ανάγκες των
εξετάσεων, χωρίς οι μαθητές να «μαθαίνουν» Ιστορία. Πιστεύουμε ότι στην εποχή μας,
εποχή μεγάλων κοινωνικών αναδιαρθρώσεων, το αιτούμενο είναι αφενός να αλλάξει η ύλη,
το τι διδάσκεται, καθώς και ο τρόπος διδασκαλίας.
Για το πρόγραμμα, βλ. συνημμένο
Συνημμένα
- Πρόγραμμα (pdf, 2.76MB)