Ενότητες
- Νέα Ελληνική (951)
- Μεσαιωνική Ελληνική (499)
- Αρχαία Ελληνική (1037)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (168)
- Γλωσσολογία (851)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3590)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (844)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (151)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (449)
- Ανακοινώσεις (7774)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2112)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (749)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Εκδήλωση: Το Δέντρο της Διαφορετικότητας: Καινοτόμες Δράσεις για το Σχολείο που Ονειρευόμαστε (3/3/17)
06 Φεβ. 2017 09:21 |
Το Κέντρο Έρευνας και Δράσης για την Ειρήνη (ΚΕΔΕ), σας προσκαλεί σε εκδήλωση στην οποία θα μιλήσουμε για το σχολείο που ονειρευόμαστε και τον τρόπο που αυτό θα μπορούσε να αγκαλιάσει τα ζητήματα της επίλυσης των συγκρούσεων και της διαφορετικότητας (ομοφοβία, σεξισμό, αναπηρία, πρόσφυγες, ακραίες ιδεολογίες). Θα παρουσιαστούν καλές πρακτικές από εκπαιδευτικούς που έχουν συμμετάσχει και εμπνευστεί από τα Προγράμματά μας: «Επικοινωνία Δίχως Βία για Σχολεία Δίχως Βία», «Καταπολεμώντας τον φασισμό μέσα μας και έξω από μας», «Εκπαιδεύοντας Εκπαιδευτές/τριες στην Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας» «Σχολική Διαμεσολάβηση» κ.ά.
Η εκδήλωση θα γίνει την Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017 και ώρες 17:00-21:30 και έχει τον τίτλο "Το Δέντρο της Διαφορετικότητας: Καινοτόμες Δράσεις για το Σχολείο που Ονειρευόμαστε". Θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Εκδηλώσεων (Κέντρο Τύπου) της Γ. Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (Φραγκούδη 11 & Αλεξάνδρου Πάντου, Αθήνα).
Θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής
Για το πρόγραμμα, βλ. συνημμένο
Συνημμένα
- Πρόγραμμα (msword, 85KB)