Ενότητες
- Νέα Ελληνική (955)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (854)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3599)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7796)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
1ο Διεθνές Προσκηνίο Σπουδαστών και Νέων στην Ολυμπία (6-10/5/15)
27 Απρ. 2015 11:39 |
Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης ανακοινώνει τη διεξαγωγή του 1ου Διεθνούς Προσκηνίου Σπουδαστών και Νέων, από την Τετάρτη 6 έως την Κυριακή 10 Μαΐου 2015, στην Αρχαία Ολυμπία, με το οποίο ολοκληρώνεται το Πρόγραμμα «Το Αρχαίο Δράμα στο σχολείο του 21ου αιώνα» για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015. Θα πραγματοποιηθούν 11 παραστάσεις, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, στο Θέατρο Δάσους Δρούβα.
Το 1ο Διεθνές προσκήνιο Σπουδαστών και Νέων αποτελεί την κορύφωση μιας μακράς θεωρητικής και πρακτικής διεργασίας και σειράς δραστηριοτήτων ανά την Ελλάδα, στο πλαίσιο του σύνθετου προγράμματος του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης «Το Αρχαίο Δράμα στο Σχολείο του 21ου Αιώνα», το οποίο εντάσσεται στην Πράξη «Σχεδιασμός και παραγωγή παιδαγωγικών εργαλείων για την ανάδειξη της σημασίας του Θεάτρου στην αρχαιότητα και σήμερα» της Διεύθυνσης Μουσείων Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (Δ.Μ.Ε.Ε.Π.), του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, - Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» - ΕΣΠΑ 2007-2013.
Για περισσότερες πληροφορίες, βλ. http://www.ancientdramaedu.gr/el/1407/